Yorumlar-SSS

Görüş ve önerileriniz bizim için önemlidir. Lütfen yapıcı düşüncelerinizi paylaşmaktan çekinmeyin.

SIKÇA SORULAN SORULAR

Malesef iOS işletim sistemi yüklü cihazlar için yazılım geliştirme yapılmadı.

  • Merhaba programınızı kullanmak istiyorum. ay ay veya toplu aidat borç nasıl gireceğim. İşlem kodlarında kullanmadığımız bisiri tanım var bunları nasıl silebilirim. yardımcı olursanız sevinirim. şimdiden teşekkürler

    • Merhaba Taner Bey,
      1. Program ana menü; HESAP İŞLEMLERİ->Belge/Vesika Girişi programında TOPLU AİDAT MAKBUZU OLUŞTUR tuşu ile içinde bulunulan ayın yada;
      2. Program ana menü; HESAP İŞLEMLERİ->İşletme Hesap Defteri programında, HESAP ÖZETİ sekmesinde, içinde bulunulan ay için tüm gelir ve gider girişlerinin tamamlanmasından sonra, YENİ AYIN AİDAT MAKBUZLARINI OLUŞTUR seçimi ve ONAYLA VE BİLANÇO DÖNEMİNİ KAPAT tuşuna bastığınızda gelecek ayın aidat makbuzlarını toplu olarak oluşturabilirsiniz.
      İşlem kodları, geriye dönük işlemlerin tutarlılığını kaybetmemesi için silinememektedir.
      Program kullanım klavuzuna göz atmanızda fayda var. Bir çok sorunun cevabını orada bulacaksınız.

      Kolay gelsin.

  • hayırlı akşamlar giderleri yazarken bazı kurum ve kuruluşları sabitlemek isterim daire sakinleri gibi listede çağırmak isterim ama olmuyor . giderleri yeni ekle denildiğinde daire numarası soruyor orada bir sıkıntı var veya ben mi çözemedim bir aydınlatırsanız iyi olacak

  • Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    Yazılım Paketi kullanımı tamamen ücretsizdir. Yazılım açık kaynak yazılım geliştirme araçları ile geliştirilmiştir.

  • merhaba;
    öncelikle elinize sağlık.Programın akıbeti konusunda endişelerimiz var.
    1:Ne zamana kadar ücretsiz devam edecek? çünkü ciddi anlamda emek var.
    2:İleride ücretli yayınlamaya başlarsan ve piyadakiler gibi fahiş fiyatlardan pazarlarsa olaki alamadığımız durumda bilgilerimiz kayıtlarımız ne olacak?
    3:Araştırdım ama Android işletim sisteminde GooglePlay de programınız var mı? ( IOS kullanıyorum)
    Gerçekten çok ama çok yararlı bu program için teşekkür ederim

    • Merhaba Hakan Bey,
      1-Yazılım Paketi ücretsiz ve mevcut kullanıcılar için hep öyle olacak. Ciddi anlamda emek var, doğru. Dileyen gönüllü olarak katkı sağlayabiliyor.
      2-Yazılımı, veritabanı yerel olarak kullandığınızda verileriniz zaten kendi bilgisayarınızda yani sizde oluyor. Veriler merkezi olacak şekilde kullanıyor iseniz veriler yine sizin. Sizin verilerinizin size satılması diye bir şey söz konusu olamaz.
      3-Yazılım Paketinin android sürümü var. Google Play de, e-Apartman Yönetimi yada Apartman/Site yönetim programı yazarak arama yaptığınızda bulabilirsiniz.

      Kolay gelsin.

    • Merhaba Ahmet Bey,
      Masaüstü programını MERKEZİ VERİTABANLI KULLANIM yönetimi ile çalıştırdığınızda, ANDROID uygulama ile entegre şekilde çalışır.
      Kolay gelsin.

  • E apartman android ile pc programı entegre çalışıyor demissiniz yüksel bey ama ben android kısmını beceremedim pc de her şey ok ancak androidden kullanıcı adı şifremle girdiğimde sanki yeni bir yönetim oluşturuyor gibiyim.

    • Merhaba Cumhur Bey,
      Program iki türlü kullanılabiliyor.
      1) YEREL VERİTABANLI,
      2) MERKEZİ VERİTABANLI.
      İlk kurulumun masaüstü bilgisayardan yapılması durumunda; program kurulumu sırasında şayet MERKEZİ VERİTABANLI kurulum yapmadı iseniz, android cihazlarla ortak kullanamazsınız. YEREL VERİTABANLI kurulum ile, program kapsamında işlenen veriler kendi bilgisayarınızda olduğu için android cihazlardan bu verileri ortak kullanım imkanı olmaz. Bu konu ilk kurulum sırasında yapılması gereken bir ayar. Masaüstü program ana menüsü, YARDIM->Ayarlar, MERKEZİ VERİTABANLI kullanım seçilir. Daha sonra kurulum işlemleri tamamlanır. Aynı kullanıcı adı ve parola ile android yüklü cihazdan da uygulamaya giriş yapılır.
      İlk kurulumun android cihazdan yapılması durumunda; andaroid cihazdaki kurulum tamamlandıktan sonra, masaüstü programda YARDIM->Ayarlar, MERKEZİ VERİTABANLI kullanımı şeçer ve android cihazda kurulum sırasındaki kullanıcı adı ve şifrenizle masaüstü programa giriş yapabilirsiniz.
      Daha detaylı yardım almak isterseniz beni arayabilirsiniz.

  • Merhaba Yüksel Bey,
    Sms olayını ilk etapta fark etmediğim için sanırım sadece PC de veri saklanacak şekilde kurdum. Bu saatten sonra telefondan da erişim şekline döner mi bilemedim merkezi veri tabanından kastınız harici bir mysql vari kurulum ise pcmde mysql kurulu değil. Yada herhangi bir hosting hesabım yok. Bunlara ihtiyacımız var mı?
    Telefondan da erişim şekline dönme şansımız var ise yardım dökümanında ki sayfa numarasını söyler iseniz veri kaybetmeden bu işi telefondan erişilebilir hale getirmek isterim.

    • Merhaba Cumhur Bey,
      Merkezi veritabanı http://www.yonetici.web.tr sitesinde konumlanmış durumda. Bu işlem için ayrıca hosting hesabına ihtiyacınız yok. Ancak mevcut verilerinizin merkezi veritabanına otomatik aktarımı maalesef yok. Merkezi veritabanına aktarımdan önce verilerin hazırlanması için çalışma yapılması gerekiyor. Yada, verileriniz merkezi veritabanında olacak şekilde sıfırdan işlemlerinize başlayabilirsiniz.

  • Yüksel bey merhaba;

    programizii kurdum öncelikle emeğinize ve elinize sağlık teşekkür ederiz.
    benim bir sorunum var kişisel bilgilerimi girdikden sonra yönetim tanımı ekranı geliyor ancak tüm bilgileri girmeme rağmen “Yönetim bilgileri kaydetme işlemi sırasında hata oluştu” mesajı alıyorum ve ilerleyemiyorum.bu aşamayı nasıl geçerim.
    ayrıca kurulum aşamasında mail onayı gelecek diyor ama gelen mailde yok bu konuda destek alabilirmiyim.
    teşekkür ederim.

  • Merhabalar, öncelikle ellerine kollarınıza sağlık. Bir sorum olacak kasaya deneme amaçlı giriş yaptım, ancak şuan kasayı silemiyorum.

    • Merhaba Gökhan Bey,
      Başlangıç yaptıktan sonra silme işlemi uyarı mesajında olduğu gibi hareket görmeyen kasalar için geçerlidir.
      Programın normal kullanımında artık tüm kasa hareketleri belge ile yapılabilir. Kasayı silmenize gerek yok.
      Eğer başlangıç kasa miktarını EKSİK girdi iseniz;
      Program ana menü, HESAP İŞLEMLERİ->Belge/Vesika Girişi programı, GELİR lerde; yeni DEVİR belgesi ekle ile eksik tutarı girebilirsiniz. Açıklamasına da önceki aydan devir düzeltmesi şeklinde yazarsınız. İşletme defterinizde bu şekilde gözükür.

      Eğer başlangıç kasa miktarını FAZLA girdi iseniz;
      Program ana menü, HESAP İŞLEMLERİ->Belge/Vesika Girişi programı, GİDER lerde; yeni DEVİR belgesi ekle ile fazla tutarı girebilirsiniz. Açıklamasına da önceki aydan devir düzeltmesi şeklinde yazarsınız. İşletme defterinizde bu şekilde gözükür.

  • Merhaba

    Öyle bir program yaptığınız için öcelikle teşekkür eder ellerinize sağlık.
    Ekte verdiğim resimde aylık veya yıllık rapor aldığımızda pdf dosyasını görüntülediğimizde
    Yazı fontları özellikle açıklama kısmı çok küçük kalıyor ve gözlüksüz okunmuyor
    S.N – KAYIT TARİHİ:NU – BELGE TARİHİ:NU – KASA/BANKA ADI bu bölümler daraltıralak AÇIKLAMA bölümü genişletilebilr
    Ve fontları daraltılmış ARIAL NARROW fontu kullanılır ise birde font büyütülürse daha okunaklı olur
    Nacizhane fikrim bu. Birde 2.7.5 versiyonda şahıs tanımlama büyük küçük harf düzenlemesi yapılmış ama yinede şahıs soyadı yazarken
    Başherfler büyük oluyor ama devamı yine küçük harflere dönüşüyor büyük harflerle yazı yazıp kaydettiğimizde yine küçük harflere dönüşüyor.
    Çalışmalarınızın başaralı olması dileği ile tekrar teşekkür eder kolaylıklar dilerim.

    email orakta yolladım size

    • Merhaba Edip Bey,
      İhtiyaç doğrultusunda;
      PDF olarak üretilen raporlarda, sayfa kullanımını arttırmak için ARIAL yerine INCE ARIAL font seti kullanılmıştır.
      İşletme Defteri açıklamalar kısmında okunabilirliğin arttırılması kapsamında bir boy büyük yazı kullanılmıştır.

  • Merhaba. Öncelikle böyle faydalı bir uygulamayı üretsiz olarak sunduğunuz için teşekkürler.
    Uygulamanın 2.7.8 sürümünü indirdim ve kullanmaya başladım. Ancak menüler ve raporlar İngilizce görünüyor. Dil değiştirmek için de Ayarlar menüsünde bir seçenek göremedim. Uygulamayı nasıl Türkçe’ye çevirebileceğim konusunda yardımcı olabilirseniz sevinirim.

    • Merhaba Emrah Bey,
      Bilgisayarınızın dil ayarları Türkçe değildir. Bilgisayarınızın dil ayarlarını Türkçe olacak şekilde değiştirirseniz sorun kalmaz. Kolay gelsin.

  • Merhaba. Öncelikle böyle faydalı bir uygulamayı üretsiz olarak sunduğunuz için teşekkürler. Yazılımı kullanma yetkileri ile ilgili eposta adresleri ve doğum tarihi bilgilerini tam olarak girdiğim halde üyeler 11111,0 şifresi ile programa giremiyorlar. eksik yaptığımız bir şey mi var anlayamadım

    • Merhaba Mehmet Bey,
      Yetkilendirme yaptığınızda sistem otomatik olarak üye parolasını girilen üye e-posta adresine gönderir. Ayrıca üye, uygulamaya giriş ekranında parolasını e-posta adresine gönderilmesini talep edebilir. Bazı üyelerin e-posta güvenlik ayarları yüzünden gönderilen e-postalar spam yada gereksiz e-posta olarak işaretlenebiliyor. Üye gelen tüm e-postalarını kontrol etmelidir.

  • Merhaba.
    2023 Ocak ayında ödenmiş olup tahsilat onaylandı yazmasına rağmen rapordan aidat durumu tablosunda ödenmemiş olarak görünüyor. Harhalde yapmış olduğumuz bir hatadan dolayıdır. bunu nasıl düzeltebiliriz. iyi günler

  • Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    Program ana menüsü, RAPOR->Belge/Vesika Dökümü programında üst tarafta, İŞLEMİ TAMAMLANMAYAN BELGELERİ RAPORLA tuşu ile istediğiniz raporu oluşturabilirsiniz

  • Aidat, fatura vs. ödemelerinde borçtan daha fazla tahsilatlar girdim. Sonrasında bu fazla ödenen meblağ ilerideki borçlardan otomatik düşecek mi ? yada fazla ödemeyi emanete alma gibi bir imkanımız var mı

    • Merhaba Sencan Bey,
      Program iş akışında fazla tahsilat sadece ileri tarihli taksitlendirilmiş faturalar ve aidatlar için var. Sözgelimi aidat ödemelerinde peşim ödeme ile 5 alık ödemeyi tek seferde yapabilirsiniz. Yada, gider faturası üzerinden taksitli borçlandırmalarda, üyenin ileri tarihli taksitlerini peşin tahsil edebilirsiniz.
      Bunun dışında üyeden fazladan alınan tahsilatın otomatik mahsuplaşması yok. Kendinizin takip etmesi gerekiyor.
      Kolay gelsin.

  • Merhabalar söyle bir sorunumuz var. Programda tanımlamalar da yönetici aidat ödemediği için tutarı 0(sıfır) olarak tanımladık. Fakat makbuz da oluşturmak istiyoruz sıfır olarak. Ama program değeri sıfır olarak kaydetmiyor. Bu durumu kaydedilebilir yapılmasını istiyoruz.

    • Merhaba İsmail Bey,
      Sonuçta tüm makbuzlar gelir ve gider durumuna göre işletme defterine işleniyor. Muhasebe tekniği açısından sıfır tutarlı bir makbuzu işletme defterinde gösteremezsiniz.

  • Yöneticinin hangi tarih aralığında aidat ödemeyeceği Karar Defterinde belirtilmek zorunda. Bundan dolayı makbuz ekleme zorunluluğunuz bulunmuyor.

  • Merhaba biz aidatları 3 aylık olarak topluyoruz programa bunu nasıl işleyeceğiz?

  • Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    Program ana menü,  HESAP İŞLEMLERİ->Kasa Giriş/Çıkış tan peşin ödeme işlemi yaparken işlem grubu olarak aidat seçimini müteakip, ay sayısından kaç aylık peşin ödeme ise onu belirleyip kasa giriş işlemini tamamlayacaksınız. Bu özellik yeni eklendiği için yardım kısmında açıklamasını bulamazsınız.

    • HESAP İŞLEMLERİ->Kasa Giriş/Çıkış programında, ilgili makbuzda sadece ödeme tutarını yazıp tahsilatı yapacaksınız.
      Kalan kısmı ödeme tamamlanıncaya kadar devam eder.

  • Yüksel hocam merhabalar, üyelerden biri önceki aydan peşin ödeme yaptı. İleri dönük ödemeyi aldım mayıs ayını tahsil ettim. Şimdi nisan ayı dönemini kapattım, mayıs makbuzlarını oluşurdum. Aynı üyem yine peşin ödeme yaptı. Hazirandan itibaren tahsil edeceğim ama 5 ay seçiyorum ödenmiş olmasına rağmen mayıs ayından başlatıyor. Bunu nasıl çözerim. Yani mayıs dönemindeyiz, mayıs ayını geçen dönemden peşin ödemişti, hazirandan başlatıp ileriye dönük ödemeyi almak istiyorum. Program için, verdiğiniz emekler için çok teşekkür ediyorum

    • Merhaba Server bey,
      Kasa işlemlerinden gelir belgesi, aidat ve peşin ödeme yapan daire bilgisini seçerek işlem yaptığınızda, ileri dönük olarak aidat tahsilatlarınız gerçekleşir.

  • Selamlar Yüksel bey Demirbaş tahsilatında da taksit yapabilsek aidatta olduğu gibi peşin ödeyen veya taksitli ödeme için güzel olur diye düşündüm kolay gelsin

    • Merhaba Ahmet Bey,
      Tüm belge cinsleri için taksitlendirme yapabilirsiniz. Önce gider belgesini oluşturup sonrasında bu belge üzerinden taksitlendirme yapabilirsiniz.

  • Selamlar Yüksel Bey
    Gelir giderleri banka entegrasyonu excelden döküman yükle şeklinde olması daha kolaylaştırıcı olur diye hatırlatmak istedim program için teşekkür ederim.

  • Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    E-Posta gönderimi ile ilgili yazılım geliştirme çalışması tamamlandı.  Bu kapsamda;

    • ÜYE İŞLEMLERİ->Hesap Hareketleri,
    • ÜYE İŞLEMLERİ->Üye Bilgilendirme,
    • HESAP İŞLEMLERİ-> Karar Defteri, gündem ve alınan kararlar gönderimi,
    • HESAP İŞLEMLERİ->Belge/Vesika Girişi, belge üzerinde sağ tuş, e-POSTA gönder ile makbuz gönderimi,
    • HESAP İŞLEMLERİ->İşletme Hesap Defteri, özet bölümünde, ay kapamada, makbuz gönderimi ,
    • HESAP İŞLEMLERİ->İşletme Hesap Defteri, özet bölümünde, ay sonu özetinin gönderimi,
    • RAPOR-> Karar Defteri, gündem ve alınan kararlar gönderimi,
    • RAPOR->Belge/Vesika Dökümü programlarında eklemeleri yapılmıştır,
    • RAPOR->İşletme Hesap Defteri, ay sonu özet dökümünün gönderimi,
    • RAPOR->Kasa Giriş/Çıkış Dökümü, gelir/gider cetvelinin gönderimi.

    Söz konusu eklemeler ile üyelere makbuz, üye hesap hareketleri ve ay sonu özetleri e-Posta ile gönderilebilecektir.

    İleti(SMS) iki türlü gönderilebilir;

    • Kendi cep telefonunuz üzerinden,
    • NETGSM firması üzerinden,

  • Merhabalar
    SMS programını kurdum ama ileti gönder dediğimde biraz bekleyip proğram kendini kapatıyor. Ne yapmam gerekiyor.

    • Merhaba Abdullah Bey,
      İleti(SMS) paketi, cep telefonunuzun “SMS göndereme” ve “Telefon” özelliklerini kullanarak ileti gönderiyor. Gerekli yetkileri verdiğiniz de bir sorun kalmayacaktır.

  • Sayın Yüksel Bey;
    Üye hesap hareketleri bilgilendirmede, arama butonu ve toplu gönderim butunu olsa çok iyi olur e posta gönderimlerde zor olmakta.

  • Merhaba. Gerekli izinleri vermeme rağmen kuyruktaki iletileri gönder denildiğinde program kendini kapatıyor. Bir türlü sms gönderimini savaşamadım.

  • Merhaba Erman Bey,
    Bende aynı sorunla karşılaştım çözümü ise şahıs tanımlarınızda ki daire sahibi yada kiracı telefon numaralarının başına +9 koymanız ve boşluksuz yazmanız şeklinde çözüme kavuşuyor.
    Örn: +905321234567

  • Merhaba. Gerekli izinleri vermeme rağmen ve numaralarının başına +9 koymanız ve boşluksuz yazmama rağmen SMS göndermiyor. e-ileti sürüm 1.2.0. Menüde “kuyruktaki iletileri gönder” veya “Bekleyen Mesajlar” diye bir seçenek yok?
    ve Program için ÇOK TEŞEKKÜRLER

  • Ayrıca bir diğer konu Harici Çoklu SMS Göndermede “dosya seçiniz” kısmında dosyayı seçemiyorsun. Bu sebeplede sms gönderimi gerçekleşemiyor.

  • Ahmet Zen dedi ki:
    Yorumunuz denetlenmeyi bekliyor. Bu bir ön izlemedir. Yorumunuz onaylandıktan sonra görüntülenir.
    Hayırlı günler Yüksel bey İleti SMS ileti gönder kısmında sms gönder denildiğinde kuyruğa alıyor kuyruktan sms başlat deyince sadece baştan 1. sıradakini gönderip kapanıyor. yeninden giriş yapıp 2. sıradakini 3. sıradakin tek tek gönderim yapmaya çalışıyorum konudan haberdar olup düzeltme yapılması lazı gelir diye sizleri haberdar etmek istedim selamlar. Kolay gelsin
  • Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    Program ana menü,  TANIM->İşlem Kod Tanımları programını çalıştırdığınızda iki sekmekli bir form açılır. Birincisi İŞLEM GRUPLARI sekmesidir. Burada grup kodu 1 olan tanım AİDAT işlem grup tanımıdır. Eğer göremiyorsanız, muhtemelen daha önceden tanımı değiştirmiş olabilirsiniz. Değiştirmemeniz gerekir. AİDAT grup tanımını seçtikten sonra sağ tuş, açılan menüden İŞLEM KODLARI bağlantısı ile İŞLEM KODLARI sekmesi açılır. İşlem kodlarından hangi aidat tanımını kullanıyorsanız (genellikle standart aidat kullanılıyor) bu tanım çift tıklanarak açılan formdan tutar bilgisini değiştirebilirsiniz. Dairelerin hangi aidat kodu üzerinden borçlandırıldığını görmek yada değiştirmek  için  TANIM->Bina/Daire Tanımlama programını çalıştırın.

  • Merhaba
    programınızda merkezi sistemle çalışan sitelerdeki doğalgaz ve su ücretlerini hesaplama bölümünü göremedim. Varsa nerede yoksa bunu program üzerinde nasıl hesaplayabilirim. Bilgi verirseniz teşekkür ederim.

    • Merhaba Faik Bey,
      Kastettiğiniz pay ölçerli merkezi sistem ısıtma ve sıhhi sıcak su ile ilgili ise,
      tam da şu anda bu konu üzerinde çalışıyorum. İlk aşamasını tamamladım(sıhhi sıcak su ve ısınma tek kazan olan). Testlerini yapıyorum. Kısa süre içerisinde yayınlarım.
      Kastettiğiniz merkezi sistem ısıtma giderini dairelere metrekareye göre paylaştırmak ise;
      1) HESAP İŞLEMLERİ->Belge/Vesika Girişi programından fatura girişi yapılır,
      2) Belge kasaya işlemleri için kasaya yönlendirilir,
      3) Belge üzerinde iken sağ tuş, açılan menüden belgeden üyeleri borçlandır seçilir,
      4) Üyeleri borçlandırma programında, daire alanı orantılı paylaşım seçilerek işlem tamamlanır.

  • Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    Evet, silebiliyorsunuz.

    Program ana menüsü, TANIMLAR->Yönetim Tanımlama programı çalıştırılır.

    Açılan liste üzerinden silmek istediğiniz yönetim seçilir.

    1. Programı cep telefonu üzerinden çalıştırıyor iseniz, seçim yapılan satırın sonundaki sil tuşu tıklanır.
    2. Programı bilgisayar üzerinden çalıştırıyor iseniz, seçim yapılan satır üzerinde fare sağ tuş ve açılan menüden sil seçilir.

    Açılan yönetim silme formu üzerinden adımlar takip edilerek silme işlemi tamamlanır.

  • program için öncelikle teşekkür ederim işlem kod tanımlamalarında stırları silme işlemine izin vermiyor bazılarını da değiştirme izni vermiyor bunları değiştirme ve silme işlemini bize aktif edilse iyi olurdu diye düşünüyorum

    • Merhaba Ahmet Bey,
      Program içerisinde standart konular için oluşturulmuş ortak tanımlar vardır. Sistem genelinde üretilen raporlar bu tanımları ve kodlarını kullanır (ilk 6 tanım). Bunların dışındakileri isteğinize göre düzenleyebilirsiniz. Ancak bir kere kullandıktan sonra değişiklik yapmanızı önermiyoruz. Bu durumda geriye dönük kullandığınız verileri de değiştirmiş olursunuz(kodlama mantığı gereği). Yeni eklediğiniz kodları herhangi bir belgede kullanmadıysanız silebilirsiniz. Kullanılmış kodlar silinemez, aksi durumda yine geriye dönük veri girişi yapmış olduğunuz bilgilerde tutarsızlık oluşur.

  • Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    Taşıma yapacağınız bilgisayarda JAVA altyapı programının yüklü olması gereklidir. Eğer yüklü değilse;

    https://www.java.com/tr/download/ adresinden bilgisayarınıza uygun olan JAVA sürümü indirip yükleyin.

    Daha sonra eski bilgisayarınızdaki “ApartmanYonetim” klasörünü olduğu gibi  yeni bilgisayarınıza taşıyarak programı kullanmaya devam edebilirsiniz.

  • Merhaba Yüksel Bey. Emeğinize sağlık. Merkezi veritabanı kullanımında kendi bilgisayarımızı ve hosting şirketimizin veri tabanını kullanmamız mümkün mü? Bir websitemiz var. php ve mysql desteği mevcut.

  • bilgisayarımda yüklü olan site programı saklama yöntemini merkezi veri tabanı seçtiğimde herşey sıfırlanıyor bunu nasıl düzeltebilirim

  • yüksel bey ilk olarak yaptığınız program gerçekten çok güzel ve bu şekilde yardımcı olmanız dahada güzel son bir sorum olacak bilgisayarımda yüklü olan veritabanını android telefonuma nasıl aktarabilir.Saygılar.

  • kolay gelsin bilgisayarımda yüklü programı cep telefonunda nasıl aktarabilirim

  • Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir