Yazılım Paketi kapsamında oluşturulan ana belge dökümü olan makbuz çıktısı yeniden düzenlenmiştir. Yapılan değişiklik ile;
A4 boyutunda alınan çıktıya ilave olarak A6 boyutun da da çıktı alınabilecektir. Bazı kullanıcılar, makbuzların A4 boyutunda toplu olarak yazdırıldıktan sonra tek tek kesilerek kullanıma hazır hale getirilmesindeki zorluğu, bunun yanında imkanı olanlar için direkt A6 boyutunda yazdırılmasının çok daha kolay ve fonksiyonel olacağını belirtmişlerdir. Bu çerçevede A6 boyutunda da yazdırma imkanı eklenmiştir. Ayrıca, A4 boyutunda toplu olarak yazdırılan makbuzların görsel okunurluğunun arttırılması için çıktı yatay olarak döndürülmüştür.
A6 boyutunda yazıcı çıktısı alabilmek için yazılım paketi ana menüsü;
- ÜYE İŞLEMLERİ->Üye Bilgilendirme programı, belgeler listesi,
- HESAP İŞLEMLERİ->Belge/Vesika Girişi programı, belgeler listesi,
- HESAP İŞLEMLERİ->Kasa Giriş/Çıkış programı, belgeler listesi,
- RAPOR->Belge/Vesika Dökümü programı, belgeler listesi üzerinde fare sağ tuş, açılan menüden RAPORLA(A6) komutu kullanılacaktır.
Teşekkür ederim
Sorularımla ilgilendiğiniz için teşekkür ederim. Bunlara ilaveten;
– Tanımların (harcama birimlerinin veya gelirlerin ) toplam tutarlarını aylık veya yıllık olarak raporlarda gösterebilirmisiniz, Örneğin ;
Apartmanın veya şahısların Temizlik gideri toplam 100,00 TL.,
Elektrik Gideri toplam 120,25 TL.,
Su Gideri toplam 15,12 TL.
Aidat gelirleri,
Kira gelirleri gibi,
– Üyelerin gelir ve giderlerini ise örneğin
a şahsın aidat gelirleri 125,10 TL,
a Şahsın Temizlik gideri 200,25 TL.
a Şahsın Gideri Gelirinden çıkartıldıktan sonra bakiyesi 75,15 TL: borcu var
gibi üye işlemlerinde raporlarda gösterilebilir mi.
Aylık gelir/gider cetveli yönetim bazında söylediğinize karşılık geliyor. Program ana menusü;
1) HESAP İŞLEMLERİ->Kasa Giriş/Çıkış,
2) RAPOR-> Kasa Giriş Çıkış Dökümü programlarında bu raporlar oluşturulabiliyor.
Anca üyeler bazında benzer bir döküm yok. Böyle bir çalışma üyeler için de yapılabilir. Mevcut iş yükü ve sıra durumuna göre konu incelemeye alınmıştır.
Merhaba, benim bir sorum olacak? Yönetim değiştikten sonra makbuzda yer alan “MAKBUZU VEREN” kısmındaki isim yeni yöneticinin ismi ile nasıl değiştirilir?
Merhaba Fatih Bey,
Uzun zamandır ihmal ettiğim bir konuyu hatırlatmış oldunuz.
Programda şu an da, makbuzu veren kişi olarak, uygulamaya giriş yapan kişinin ad ve soyadı çıkıyor.
Ancak doğrusu yöneticinin yada muhasibin ad ve soyad bilgilerinin olması.
Şimdilik bu şekilde kullanmak durumundayız. İl dışındayım. Uzun süredir kısıtlamalardan dolayı geri dönemedim. Bu yüzden program üzerinde çalışma yapamıyorum.
Makbuzu veren olarak kimin isminin çıkmasını istiyorsanız o kişi ile sisteme giriş yapın. Söz konusu kişi için önce sisteme yönetici giriş yetkisi verin. Daha sonrada bu kişi bilgileri ile sisteme giriş yapın.
Not:Önceki hazırladığınız makbuzları isim değişikliği için tekrar yeni kullanıcı ile hazırlamanız gerekebilir.
Yaptığınız yeniliklerden dolayı teşekkür ederim.
1 – Makbuzlarda aynı kişinin hem gelir hem giderlerini makbuzun sağ tarafındaki satırlarda gösterme imkanı varmı ? Örneğin bir kişi hem aidat veriyor hemde temizlik işi yapıyor, Aidatını gelir hanesinde Gider ücretinide gider hanesinde gösterip bakiyesini altta çıkarabilirmisiniz.
2- Kişilerin hesaplarını (Gelir ve Giderlerini) bir sayfada gösterip, altta bakiyesini gösterebilirmisiniz.Ayrıca geçen aydan kalan devreden hesabının da aynı sayfada gösterilebilir mi.
1-Muhasebe tekniği açısından makbuzlarda gelir ve gideri aynı anda gösteremiyoruz. Gelir yada gider için ayrı ayrı belge oluşturulması gerekiyor.
2-Üyelerin gelir/gider durumuna yönelik örnek bir çalışmayı e-Posta yolu ile gönderebilirseniz üzerinde çalışma yaparız.
Versiyon 2.0.5
Hata veriyor ve yönetim kaydı girişi ile başlıyor. Kendi verilerimle başlamıyor.
Hata düzeltildi. Güncellemeli modda çalıştırdığınızda sorun düzelmiş olacak.
İŞLETME HESAP DEFTERİNDE BELGE NUMARASINI OTAMATİK VERMEYE BAŞLADI GİRDİĞİMİZ BELGE NUMARASI ÇIKMIYOR.
Hata düzeltildi. Güncellemeli modda çalıştırdığınızda sorun düzelmiş olacak.