Aidat Durumu raporu eklendi. Bir binadaki tüm dairelerin bir yıllık aidat tahsilat durumu bir çizelge halinde raporlanabilecek, üyelere e-Posta ile bilgilendirme yapılabilecektir.
Bu maksatla yazılım ana menüye RAPOR->Aidat Durumu programı eklenmiştir.
Programın sağlıklı çalışması için aidat belgelerinde başka gruplardan borçlandırma ekli olmamalıdır.
Emeğiniz ve çabalarınız için teşekkür ederim. Çok kullanışlı kıymetli emek harcanmış bir uygulama tebrik ederim.
Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim.
Hocam merhaba, Programınızı uzun zamandır inceliyor ve kullanmaya çalışıyorum. Bir türlü istediğim kıvama getiremedim. Belki sorun bende belkide programdan beklentilerim daha başka. Şöyle ki ben uzun yıllardır Ankara da oturuyor ve bir Blok yönetiminde yöneticilik yapmaktayım. Ben bu programı bulana kadar tarafımdan oluşturulmuş bir excell de yapılmış gelir, gider, malik sayfaları (3 Blok 16 şar daireli, 1 kapıcı evi, asansörlü, 8 katlı ve kaloriferli), bilanço (Hülasa Kaydı) ve denetim raporu gibi bir program diyemiyeceğim tabloları kullanıyorum. 1 Yıl gayet güzel kullanıyorum (bazı sıkıntılar olsa da) ama 2 nci yıl yeni bir isim ile yeniden oluşturmaya çalıştığımda yapmış olduğum tüm formüller bozuluyor.
1-Programda maliklerin tek tek sadece kendilerine ait anapara ve faizli bakiyelerini gösterir bir tablo bulamadım,
2-Malumunuz bazı malikler fazla yatırıyor, bazıları eksik yatırıyor yani kafalarına göre takılıyorlar. Eksik yatana otomatik faiz fazla yatana ise faiz vermemesi gibi,
3-Ben üç bloklu tek yönetimli bir işlemi burada tam olarak yapmayı başaramadım. Çünkü her blok 1-16 arası dairelerden ibaret, yani; BK1 Blok B1-A Blok ve B1-B blok gibi. Toplamda 48 daire. Burdaki sıkıntım Aynı yönetim adına yani altına bunların daire ve blok adlarını gösterir bir tablo yapamıyorum. Bu konularda yardımlarınızı bekliyorum.
Eğer isterseniz kendi yapmış olduğum tablolar dizisini size atabilirim. Ne söylemek istediğimi anlamanız yada anlatabilmem için. Teşekkürle, emeğinize sağlık.
Merhaba Serdar Bey,
Sorduğunuz konular ile ilgili olarak, öncelikle şunu belirtmek isterim. Excel ile yaptığınız işlemlerin birebir aynı formatta raporlarını alabileceğiniz bir ortamı ne benim yaptığım yazılımda, nede ücreti karşılığı kullanabileceğiniz diğer ticari yazılımlarda bulabilirsiniz. Malumunuz her yiğidin yoğurt yemesi farklı olur. Ancak muhasebe kayıtlarının tutulması ve raporlanması ile ilgili ortak bir yol oluşturulabilir.
1. Üyeler ile ilgili bilgilere Program ana menü-> Üye İşlemleri altındaki programlardan ulaşabilirsiniz.
2. Üyeler eksik yada fazla yatırıyor olabilir. Üyeler için ayrıca bir cari hesap tutulmuyor. Bunun yerine, eksik yatıran borçlu olarak takip ediliyor, fazla yatıranda da, ileriki dönemlere ait belgeler için peşin ödeme girişi yapılarak işlem tamamlanıyor. Borçları ileriki dönemlerde belge bazlı olarak takip edilebiliyor.
3. Bir yönetim adı altında istediğiniz kadar blok/bina tanımlayabiliyorsunuz. Anladığım kadarıyla siz zaten üç blok tanımlamışsınız. Yönetim adına takip edilen işletme defteri ortak. Bütün gelir ve giderle tek bir defterde ortak rapor olarak üretiliyor. Bunu dışında gelir gider cetveli de ortak rapor. Ancak, bazı yönetimlerde, daire sayıları her bina için 100-300 olanlar var. Tüm bunların hesaplarının takibi, gösterimi ve raporlanmasının bir mühendislik tarafı var. Yazılım hem bilgisayarda hem de cep telefonunda ortak kullanılabilecek şekilde tasarlandı. Böyle olunca da muhasebe işlemlerinin her bina için ayrı ayrı yapılması bir zorunluluk oldu.
Yine de kafanıza takılan bir konu olursa beni telefon ile arayabilirsiniz.
Programı çalıştırıyorum ancak kullanım klavuzunda anlatıldığı gibi GİRİŞ aşamasında yeni üyelik kaydı ile ilgili bir buton çıkmıyor.
Sadece GİRİŞ butonu mevcut.Bu sebeple indirdim ancak programı kullanmaya başlayamadım.
Yardımlarınızı rica ederim.
Merhaba Yıldırım Bey,
Giriş sayfasında kullanıcı adı olarak geçerli e-posta adresinizi yazın. Daha sonra rastgele bir şifre girin. GİRİŞ tuşuna basınca yeni üyelik kaydı yapacağınız bağlantı gözükecektir.
Kolay gelsin.